Sådärja

29 08 2009

Nu är saker och ting i mitt privatliv lite löst, dock la min dator av i tisdags varför jag nu sitter på bibliotek och skriver. Individuella utmärkelser kommer men är inte klart än, dock skall jag lägga till lite annat angående turneringen. Lite stressigt känner jag nu pga att jag bara hade 45 minuter på mig varav den första kvarten gick till scanning av bilder från 2005 samt årets tidningsartikel inför turneringen, hade tänkt ta allt kronologiskt men känner att jag inte hinner det nu. Jag börjar förresten med poängligan istället. Jag ska försöka ta mig till en bekant senare och slutföra det hela. Jag märker att det inte går att högerklicka här vilket gör att varje spelare kommer ta en stund. :/

Spelare: Lag: Ma: Mål: Ass: TP:
Tim Thysell Högsbo Highlanders 6 14 11 25
Martin Lindahl Johanneberg Ninjas 6 12 10 22
Pontus Jambrén Fritsla HK 6 11 10 21
Robin Rodstedt Johanneberg Ninjas 6 11 8 19
Oscar Räihä Högsbo Highlanders 6 11 8 19
Linus Lungberg Högsbo Highlanders 6 9 10 19
Stefan Carlsson Högsbo Highlanders 6 11 7 18
#89 Johanneberg Ninjas 6 10 5 15

 

Åtgärder

Information

3 responses

29 08 2009
Lucas, Fritsla HK

Gott, gott att det händer saker här. Längtar efter mer som den statistiknörd man är…

31 08 2009
Lucas, Fritsla HK

Gott, gott att det börjar dyka upp lite stats. Är kul för en statistiknörd som en själv… =). Kommer det enskilda matchfakta eller nåt liknande?

1 09 2009
Fredrik

Ja, jag är också statistiknörd. 😉

Kommentera

