Intresset för HHHS ökar

10 02 2009

Vi har redan nu såhär över ett halvår innan HHHS X 1999-2009 fått in tre mail från helt nya lag som vill delta i turneringen.

Mest avlägset är ett från Växjö och som jag sa till dem och till de andra så är det enda som står emellan dem och att man skall kunna börja anmäla sig det jag tog upp i en nyhet nyligen, nämligen att vi måste fastställa anmälningsavgiften som kommer ligga på 50-90 kr per spelare i vuxenklassen och lägre i de båda mindre klasserna.

Skattemyndigheten trixar lite som om de gick på provision. :O

Åtgärder

Information

7 responses

10 02 2009
Fredrik

Ytterligare ett nytt lag alldeles nyss! Dessa var killar födda 1993-1995.

11 02 2009
Adam

Vi är ett lag från hisingen ! Vi spelar för Sagogångens streethockey sällskap !
Vi tänkte delta i tuneringen , men vill gärna spela match mot några friviliga i åldern 1993-1995 ? Vi har en helt egen sarg , Stängsel , Och asfalt då! Vi har inga innebandy eller riktiga hockey mål utan några andra mål , som om ni har några ni kan ha med er ? Maila mig om ni är intreserade : adam_olofsson_1@hotmail.com .

11 02 2009
Fredrik

Nice! Jag berömmer er inte minst för lagets namn, vi borde ha en helt ny priskategori för bästa lagnamn och då ligger ni bra till! Lite olycklig förkortning kanske, Sagogångens SS :O men det är nog bara vänsterextremister som skulle bli sura för det. 😀
Vart på Hisingen är det? Hemmalaget GBG börjar ju lira under mars och även om de flesta av oss i nuläget är äldre än er så är vi ju å andra sidan rinkrostiga värre efter år av break för de flesta av oss. Kanske kan vi besöka er och ni oss, vi har något mittemellan hockey- och innebandymål. Brett som hockey men lite lägre, bra när målvakterna inte har blades!
Ta en titt på vår hemsida så ska vi nog kunna presentera något kring det ganska snart.
Längst ner här ser ni vår plan.

Kan ni maila några bilder från er plan till Hemmalaget@hhhs.se?

12 02 2009
Adam

HisingsBacka ^^ jag skulle kunna skicka bild på våran hemma plan , Inget tak men den är alltid en glädjespridare ! Hur gamla är ni :)? jag fyller lixom 15 nu mars så vi vill inte möta hockey proffs 😛

12 02 2009
Fredrik

Vi är gravt eftersatta i hockey och mellan 15 och 26. Skicka över några bilder vettja. 😀

13 02 2009
Adam

jag ska ut och ta bilder imorgon 🙂 men Vi tänkte anmälla oss till tuneringen som spelas i augusti , I den yngre ligan då ! Hur många lag har anmällt sej till den , som du vet alltså 🙂 ?

13 02 2009
Fredrik

Som jag väl både skrev i mailet och i artikeln ovan så kan man inte anmäla sig än pga vissa oklarheter. Jag hör av mig när de är lösta.

Kommentera

