Hemmalaget.net

6 02 2009

Nu är så den sista pusselbiten på plats för att separera Hemmalaget Streethockey GBG från HHHS hemsida.

Hemmalaget.net alltså, testa själva. 😉

Nu ska jag sätta igång med att lägga in den adressen istället i affischen som ni finner för nedladdning nere i högerspalten. Snart skall en för HHHS X 2009 också ligga där, så fort anmälningsavgiften nämnd i förra inlägget är bestämd.

Det kommer att bli mer aktivitet här på sidan framöver. Jag har dragits med vissa personliga problem nu i höst och vinter med start då lillbrorsan som vissa av er känner till nästintill fick sätta livet till i början av september. Han är dock uppe och hoppar och redo för streethockey! =D Jag i min tur känner mig sedan igår relativt fokuserad, stark och beslutsam på att rocka våren 2009 oavsett vad den senaste tiden bjudit mig på.

Åtgärder

Information

Kommentera

