Ett steg bak, två fram

20 12 2008

I samband med att jag nog förmodligen håller på att bli sjuk har jag knåpat ihop inte mindre än två nya hemsidor, en för Hemmalaget och en för mitt gäng Högsbo StreetCats. Därmed är inte längre Hemmalaget vår tillfälliga förstasida och nyheter om denna publiceras främst där fr.o.m. nu.

StreetCats tillhör ju Hemmalaget men meningen är väl ändå att vi skall konkurrera i tävlingssammanhang också och vi är ju även ett anrikt gäng med första tävlingmatchen redan 1999. 😉 Efter fyra år och på flera sätt ännu flera av annat än streethockey så ser jag nu enormt fram emot att kunna börja lira igen, 2009 kommer att bli ett rekordår i alla fall för mig. Streethockey betyder tillbaka till rötterna, udda utrustning, lir i bar överkropp i 25 grader plus och efteråt strand, picknick eller film, allt i perfekt harmoni.
När det gäller de nya hemsidorna så finns de ju på WordPress.com vilket innebär att de nu är med i vårt lilla men nu växande community där. Man kan nå nyheter från alla dessa sidor genom att klicka på någon av Kategorierna nedan, såsom Streethockeysverige eller HHHS 2009 nedan även om det där är mest HHHS-sidan eller med andra ord jag som skrivit på sistone. Kategorierna skall väl i alla fall börja funka som de ska snart hoppas jag.

F.ö. har jag fått tag på fem bilder från HHHS IV 2002 som jag skall få upp på hemsidan så fort jag får tag på en scanner, ba fan inte sjukdomen slår till nu som sagt. :/

Åtgärder

Information

One response

21 12 2008
HHHS-Fredrik

Härligt, mitt mäktiga immunförsvar har förmodligen slagit till igen. Jag har bara haft ont i halsen och inte kunnat träna sedan i fredags inför comebacken. Imorgon kan jag nog vara tillbaks i sadeln igen. 😀
EDIT: You wish. :/

Samtidigt har det arbetats lite vid sidan av sådär på de båda hemsidorna nämnda i inlägget, tippe tippe tiss tass sådär hette och heter det väl fortfarande om nu inte den traditionen dragits in för att någon kan känna sig kränkt av den. 😛

Kommentera

