Tennisplanen i Högsbo och tankar om Hemmalagets framtid

3 11 2008

Jag var nere en stund idag och kollade in majgrabbarna lira på Willys Hemma Arena, tog in spelet och funderade och diskuterade framtiden.

Det jag tänker är att vi först och främst skall satsa på att ställa upp med två lag i båda klasserna i HHHS 2009, ett från Högsbo och ett från Majorna i varje. Däremot måste inte alla i lagen komma från just detta område. Detta är en fullt realistisk möjlighet med tanke på hur många vi är redan nu.

Vi ska också börja affischera snart för att locka fler spelare, och jag ber dem som har ideér på var vi kan skriva ut dessa 150 affischer, eller åtminstone en del av dem, att replikera det nedan eller maila Hemmalaget@hhhs.se

Jag fick frågor kring tennisplanen i Högsbo också, och har därför fixat ett flygfoto av Högsbohöjd där jag markerat planen i rött nere till vänster. Bilden går att förstora.

Åtgärder

Information

Kommentera

