Majpojkar

31 10 2008

Idag när jag cyklade förbi Willys i Majorna träffade jag på ett gäng förmodade majgrabbar som just hade vart vid planen och lirat. De var av den äldre modellen och jag gav dem adressen hit till sidan. Vore häftigt om vi kunde få med ett majornalag till HHHS 2009.

Det var förresten någon mindre begåvad som rivit ner affischen jag hänvisade till, dock sitter en krislösning uppe nu då man aldrig skall låta buset vinna. 😛 Inte ska jag låta bli att ta med mig visitkorten jag ska ha i plånboken heller. Replikera gärna nedan om ni ser det här så jag kan sova lugnt och inte behöver punktmarkera den planen med affischer. 😛

Uppdatering 2 nov kl. 17.40: Diskussioner pågår just emellan Hemmalaget och Majgrabbarna om en eventuell fusion gängen emellan.

Åtgärder

Information

4 responses

1 11 2008
alla majbarn

Vi skulle gärna vilja vara med i en turnering.
Vi har spelat där sen vi var mycket små och vill gärna vara med på någon turnering

1 11 2008
HHHS-Fredrik

Låter bra, hur gamla är ni? Det som ligger framför oss tills HHHS 2009 den 22-23 augusti är en hel del, själv drar jag i trådarna för Hemmalaget som kommer träna i bl.a. Högsbo och även några gånger på Ruddalen fr.o.m. i vår, vi kommer gärna till er och/eller vice-verca och tränar och spelar träningsmatcher. Vi ska nämligen vinna HHHS 2009. 😛 Möjligtvis kan vi t.o.m. slå oss samman då vi hittills bara är fem, även om det lär droppa in ett gäng.
Förutom att möta er så kommer vi även besöka Fritsla HK (Fritslahk.com) som ligger vid Borås till och som har en nice rink typ hockey fast 37 meter lång. Er hemmarink Willys Hemma är väl kanske 30 eller vad tror vi? Förhoppningsvis får dom ihop till en egen turnering också som väl då ligger tidigare på året skulle jag kunna tänka mig.
Utöver detta finns det två fasta lag i Mölndal som också har en fin plan, samt en massa deltagare i vår turnering som normalt mest spelar ishockey eller innebandy och liknande.
Streethockey skall dock ta över Sportsverige.

2 11 2008
alla majbarn

Vi är allt från 1989-1994 typ :P. Vi är många olika åldrar.
De skulle vara kul att träna med er eller möta er i match, och skulle gärna tänka mig att slå ihop oss med er. Jag, Benjamin bor ju i högsbo och majorna men jag vet inte vad högsboplanen ligger. Jag har ingen aning hur stor våran plan är men våra mål är inte godkända, små gamla trasiga mål som vi har hittat typ ^^. Vi vill nog gärna vara med på den turneringen ifall den blir av.
Streethockey äger!

2 11 2008
HHHS-Fredrik

Jag addar dig på MSN så snackar vi mer där.

Kommentera

