HHHS-bilder på väg

17 06 2008

Vi har ju haft stora problem med att få fram bilderna från gamla turneringar men nu verkar äntligen något hända. På torsdag hämtar jag de pappersbilder som finns från åren 1999-2005 och sen behöver jag bara få tag på en scanner för att få upp dem på sidan och jag ska kämpa för detta det kan jag säga.
Vidare har jag hört av mig ytterligare en gång till den som sitter på bilderna från förra året och gud vet om ingen annan när denne kommer sig för att skicka över bilderna som är i digitalform.

Det här med bilder är ju faktiskt inget annat än guld, det är direkt skadligt för turneringen att inte ha dem på hemsidan men nu kommer vi alltså snart att kunna se de gamla legenderna i aktion. De äldsta spelarna 1999 var f.ö. 14 år så vi har kommit en lång väg sen dess.

Åtgärder

Information

Kommentera

